Naam:
Foto’s:
125
Video’s:

Over mij

Hallo beste blogbezoekers, ik ben Caroline Hermans, 18 jaar oud en momenteel heb ik een tussenjaar. Op 8 maart 2019 is het na een lange voorbereidingsperiode eindelijk tijd om te vertrekken naar India om daar voor 4 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen. Door middel van deze blog ga ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van alle bijzondere ervaringen daar!

Als je niks van mijn reisverhalen wil missen, kan je je inschrijven voor de mailinglijst. Op deze manier mis je geen enkel reisverhaal :)

Over mijn reis

Na mijn reis naar Thailand en Cambodja wilde ik heel graag voor een langere tijd vrijwilligerswerk gaan doen. Nu ga ik dan ook 4 maanden vrijwilligerswerk doen met straatkinderen in Vijayawada, India. Dit gaat gebeuren met de organisatie Samen die werkt vanuit de Don Bosco visie. Ik vond het erg belangrijk om te kiezen voor een organisitie die verantwoord vrijwilligerswerk aanbiedt en vrijwilligers een goede voorbereiding op de reis geeft.

Voor meer informatie over het project in Vijayawada: https://www.samen.org/projecten/india-vijayawada

Voor meer informatie over Samen: https://samen.org/vrijwilligerswerk/vrijwilligerswerk-met-straatkinderen

Voor meer informatie over Don Bosco: https://samen.org/over-samen/don-bosco

Natuurlijk vind ik het ongelooflijk spannend, maar ik heb ook heel veel zin in dit grote avontuur! Ik hoop vooral heel veel mooie ervaringen op te kunnen gaan doen en op mijn manier een klein beetje bij te dragen aan een betere wereld.

{Helping one person might not change the world, but it could change the world for one person.}

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Cambodja, Frankrijk, Hongarije, India, Italië, Maleisië, Nederland, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk.